KALİTE POLİTİKAMIZ
- Kalite yönetim sisteminin oluşturulması, uygulanması ve sürdürülmesinde, uluslararası standartların şartlarını en uygun şekilde yerine getirmekte ve bu sistemlerin sürekli iyileştirilmesini ve geliştirilmesini teşvik etmekteyiz.
- Kalite sistemini esas kılan sürekli iyileşmeyi ve gelişmeyi göz önünde bulundurarak hizmet vermekteyiz.
- Kuruluşun amaç ve bağlamına uygun ve stratejik istikametini destekleye Kalite amaçlarının belirlenmesi için bir çerçeve sağlayan,
- İç ve dış pazarda, verdiğimiz hizmetlerimiz için ”iyi kalite” imajının sürekliliğini sağlayarak, sektörümüzde lider ve örnek bir kuruluş olmayı hedeflemekteyiz
- Müşterilerimize yüksek kalitede hizmet sunarak, memnuniyetlerini en üst düzeyde tutmaktayız. Müşteri geri dönüşlerini en iyi şekilde analiz ederek, değerlendirmek ve şikâyetler için kalıcı çözümler üreterek, müşteri memnuniyetinin sürekliliğini sağlamaktayız.
- Hizmetlerimizi gerçekleştirirken yasal mevzuatlar ve yönetmelikler ulusal ve uluslararası yasal şartlara uyarak müşteri beklentilerini karşılamaktayız.
- Kalite yönetim sisteminin çalışanlarımızın farkındalığını sağlamak ve yetkinliklerinin artırılmasına yönelik eğitim faaliyetlerin planlamasını ve etkin uygulanmasını sağlamaktayız.
HÜMAY LOJİSTİK firması olarak, Çalışanları ve müşterileri ile mutlu şekilde hizmetlerimizi gerçekleştirmek kalite politikamızdır.
GENEL MÜDÜR
DİLBER ARSLAN
21.04.2022